czwartek, 25 grudnia 2014

nota na swieta

Korzystajac z uprzsejmosci mojego siostrzenca oraz jego tableta, pragne zlozyc wam, kochani czytelnicy, zyczenia swiateczne. Przede wszystkim zdrowia, weny, radosci i spelnienia wszystkich marzen! :D Wgl zyjecie po Wigili? XD

A ze spraw czysto organizacyjnych: po trzech latach sluzby, laptop odmowil mi posluszenstwa. Dostepu do internetu teraz prawie nie mam. Rozdzial jest napisany, mam nadzieje go opublikowac... wkrotce. Kiedy dostane nowy sprzet. Ambitny plan na rozdzial w gudniu i styczniu szlag trafil. Waszych notek tez komentowac nie bede mogla. Za co??? T.T Mam nadzieje, ze nie zapomnicie o tej historii i spotkamy sie w nowym roku w internetach.
Wybaczcie brak polskich znakow.

Jeszcze raz wszystkiego dobrego, oby brak neta nigdy Was nie dosiegnal. XD

7 komentarzy:

  1. Coooo Q.Q Jak mógł Cię sprzęt teraz paść? O rany, rany... i jeszcze musisz dobić mnie mówiąc, że rozdział jest napisany, ale przez problemy techniczne nie możesz go opublikować... grrrr...
    Oby wszystko się szybko poukładało. Czekanie doprowadzania mnie do szału! :Q Rozumiem więc, że nie czytałaś gg i nie wiesz o tym, że chcą zrobić film xiaolin? Ahjooo :x
    Czekam z niecierpliwością na Twój powrót! :Q Teraz, kiedy nic Cię nie będzie rozpraszać, możesz spokojnie napisać w zeszycie następne rozdziały. ;>
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety, ten tablet mnie wykonczy. Troche techniki i czlowiek sie gubi.
      Popsuty komp - super prezent na swieta, nie? XD Bede musiala uzyc calej swej sily przekonywania, wyszukiwania wymyslnych forteli, by w styczniu dostac nowy. Zwroce sie do taty xD
      Na upartego moglabym dokonczyc i przepisac reszte rozdzialu, ALE nie mam tu polskich znakow. pomyslalam o tym samym, zeby w czasie tej nieobecnosci nie tracici czasu i napisac kolejny.
      Film o xiaolin??? :O No co Ty gadasz. Ale oby byly nawiazania do Xiaolin Showdown, nie Chronicles... chociaz prawa autorskie sa... dupa zbita. A to bedzie taki film-film, czy animacja? :D

      Nawzajem! Wesolych! :D

      Usuń
    2. Jeszcze twórcy sami nie wiedzą. To raczej byłaby jakaś odrębna historia, może coś z historią Omiego. W jakiej formie... podali takie do wyboru (i to my, fani, mamy wybrać xd): IMAX (czyli chyba z aktorami), 3D, 2D albo combo (czyli chyba że wszystko na raz xd). Osobiście jestem za prawdziwymi aktorami, albo 2D. Wszystko, byle nie 3D... Już widzę to słabą animacje i... spłaszczone, plastelinowe twarze...

      Usuń
    3. Tak czy siak, zaczęłam robić listę aktorów, którzy mogliby się nadawać na Chase'a XD Tak, Ben Barnes jest wśród nich. xd

      Usuń
  2. Omi? Znow ten Omi, no ocimcic idzie...
    Jesli 3D ma byc takie samo jak Kronikach Xiaolin... to ja podziekuje.
    O film z udzialem prawdziwych ludzi bym sie bala. Powod? Jak w role Chase'a wcieli sie nie moja milosc - Ksiaze Kaspian - to z pewnoscia bedzie to jakis Chinczyk. A jak okaze sie... brzydki, a wezma go tylko ze wzgledu na kaskaderskie kug fu wyczyny? xD A Kimiko bedzie grala jakas 15letnia aktorka z twarza dzieciaka? nie, nie. Ja juz wole tradycyjne 2D, tym bardziej ze grafika w filmach pelnometrazowych jest zazwyczaj lepsza. Glebsze kolory, wiecej detali etc. :x

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje ci z powodu laptopa :c Zwłaszcza że tyle wolnego. xD Ale czekam na twój wielki powrót z rozdziałem! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój braciszek przyszedł, pogmerał i naprawił! ^ ^
      Wkrótce dodam nowy rozdział i nadrobię rozdziały u Ciebie, bo to aż nie wypada, bym Ci tam nie ochała i achała. :D
      Dzięki, Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku... i szampańskiego Sylwestra! :>

      Usuń

Obserwatorzy

Prawa autorskie

Wszelkie zamieszczone na stronie teksty stanowią wyłączną własność ich autorki – Raylie. Kopiowanie, zmienianie i rozpowszechnianie tekstów w innych celach niż użytek własny jest zabronione i podlega karze zgodnie z: Dz. U. Nr 24, poz 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.